Kendilerine kitab verdiğimiz kimseler, onu gereği gibi okurlar. İşte bunlar ona inanırlar. Onu inkâr edenlere gelince, işte onlar ziyana uğrayanların ta kendileridir. (Bakara 121)

Bahçecik Köyü halkından Özkan Dursun vefat etti

Eski Haberler

İlçemizin Bahçecik Köyü halkından olup aynı köyde ikamet etmekte olan Şahmerdan Dursun'un oğlu Özkan Dursun, bahçebaşı mevkiinde park halindeki traktörün üzerine kayması sonucu Hakkın rahmetine kavuşmuştur. Merhuma ALLAH'tan rahmet, ailesine sabırlar diliyoruz. (19.10.2009)

(Murat Dursun / İstanbul)

Yorumlar
#1 | Y.A. - 19 Eylül 2010 09:41
Gerçekten de çok üzücü bir kaza, Rabbim kimsenin başına vermesin. Merhuma Allah'tan rahmet, kederli ailesine sabırlar dilerim.
#2 | paloğlu - 19 Eylül 2010 09:41
Yüce Rabbim mekanını cennet eylesin Özkan abicim. Ne acıdır ki ölümün nerde ne zaman geleceği bilinmez. Rahmetli Özkan abim İzmir'de ikamet etmekteydi, köyde bulunan anne ve babasını ziyarete gelmişti, hasretini giderip birkaç gün sonra evine dönecekti. Toprak ve su'mu çekti derler ya aynen öyle oldu. Yüce mevlam ailesine ve tüm sevdiklerine ve biz akrabalarına sabırlar versin. Tekrar mekanın cennet kabrin nurla dolsun inşalllah amin.

Murat DURSUN.
#3 | oltulu - 19 Eylül 2010 09:42
makamı cennet olsun olay olmadan önce babası ile birlikte idiler çay içtiler, aradan biraz süre geçti, haberi alınca şok olduk, allah makamını cennet etsin özkan abi
#4 | muhsin arslan - 19 Eylül 2010 09:42
Allahtan rahmet diliyorum özkana, çocukluk arkadaşımdır. çok üzüldüm. Kimseyi kırmamıştır, incitmemiştir
#5 | selcan - 02 Ekim 2010 08:45
cok üzüldüm allahtan rahmet yakınlarına sabır diliyorum, ölüm hepimize ne zaman nasıl geleceyini bilemeyiz
#6 | mecit yeşilyurt - 05 Ekim 2010 15:13
cenabı allahtan rahmet diler köyümüzün başı sag olsun yeşilyurt ailesi
#7 | DERYA DURSUN - 09 Ekim 2010 14:56
O benim mert ve yiğit babamdı... Canım babam seni o kadar özledik ki her an her dakika sen diye ölüyoruz. Ahh baba ahh, genceciktin daha iki gün sonra gelicektin, niye gelmedin baba. Hala gözümüz yolda, ha gelldi ha gelicek diye ama gelmiyosun ki baba, gelmiyceksin de. Ben bu gerçeği biliyorum. Bak doğukan daha 7 yaşında, her gece sana dua okuyo, "niye öldü babam" diyo, "ölüm ne demek ki" diyo, cevap bile veremiyoruz babaaa. "Tosunum" derdin oğluna, bizi her türlü kötülükten korurdun, hiç kıyamazdın çocuklarına ama bizi yalnız bıraktın baba, boynumuz bükük kaldı, kolumuz kanadımız kırıldı. Sensiz olmuyo babaya olmuyo işte. Hep bi taraf eksik evde, bi şey bozuluyo, konu komşu çağırıyoruz yapsın diye, oysa sen olsaydın böyle mi olurdu? Annemi hep senin eşyalarını koklarken buluyorum, hayatında ilk torununu gördün baba, artık konuşuyo da, "dede" diyo sürekli fotoğrafına bakıyo.

Hepimiz çok özledik seni baba, ben sana çok düşkündüm, "yavrum" derdin içinden gele gele, artık kimse sen gibi söylemiyo baba, olmuyo yerin dolmuyo, dolmuycak da. İstiyoruz seni doyamadık daha sana hani demişlerdi ya bize, sadece ayakları kırık diye, keşke ayakların kırık olsaydı, keşke sadece nefes alıyo olsaydın, varlığını bilseydik sadece. En önemlisi de en çok canımı acıtan ne biliyo musun? Gerçekten başkasının babasını görünce kıskanıyormuş insan, bakamıyorum arkadaşlarımın babalarının yüzüne. Sanki hepsi bana acıyarak bakıyo gibi geliyo... Hani senin koluna girer de çarşı meydanında yürürdüm ya, en çok onu özledim. Tek kelimeyle seni özledim baba, rabbim sabrını versin artık, rabbim seni peygamber efendimize komşu etsin, nurlar içinde yat babacım........
Yorum yaz
İsim:

Doğrulama Kodu:
Doğrulama Kodu


Benzer Haberler
Bulutlar
Oltu'da resmi olmayan ... Televizyondan Bulduğu ... OTSOdan Baki Karacaya ... Oltu'da Öğrencilerin K... Erzurumlu Tarlasını Ek... Erzurum Oltulular Dern... Gıyaseddin Tok'tan Tür... Başaklı Köyü Halkından... Oltu'da 23 Nisan Coşku... Oltu'da Güvenlik Danış... Oltu Cağ Kebabı Lezzet... Oltu'da "Horoz Yumurtl... 25 Oltuspor Karşısında... Evimizde Farklı Yenild... SBS 6 ve SBS 7'de Oltu... Narman'da İşitme Engel... Çoruh Havzası'nın 2. s... Hacı Aslan Erdem Vefat... Ünlü Aşık Mevlüt İhsan... Kedi Köpek Kardeşliği CHP'ye pazar günü akıl... Kadınlar daha çok kabu... Ölüm böyle bir şey mi? Köşeler ve faşizm MİRAÇ konusu ve Kur'an... Suçluyum Kürtler konuşmalı Başka bir top Batı Kıssadan hisse alalım Bir savcı Medya ve asker Kaddafi ve ödül Ölürken Ruhu Kim Alır? Kemalist şiddet Kişilik Vahye Terbiye ... Devletlerin kirli çama... Gençlik Çağı ve Sorunları Kütle Nedir? Sık Yapılan Hatalar Profesör Milton Freidm... Hangi dns sizin için h... MEB'den, Yönetici atam... Öğretmenleri tehdit ed... Siyah Mercedesler yang... Neden leoparların bene... Mutlu evliliğin sırrı Akıl Almaz Gıda Hilele... Mantıksal Yargılar Dostlara... Kablolu endoskopiye so... Yorgunluğun sebebi vir... Gençler cep telefonuna... Babalar çocuklarına za... Kadınlar, erkeklere gö... Mutlu Bir Gün İçin Öne... Tekvir Suresi, Meal ve... Mesajın "gizli" zararı! İletişimde gürültü Sıcak bölgelerde dağla...
Etiketler
uyarma baba çocuklar cep harçlığı anne uzman kırım kongo tavuk kene kanama düşman Cumhuriyet gazetesi Deniz Feneri Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu Aydınlık Gazetesi okullar tarih mecburiyet elyazısı ziyaretçi sembolik üyelik Oltu Gazetesi Oltu anket ücret yol haritası il içi isteğe bağlı yer değiştirme atama ev Kaleboğaz Köyü ahır samanlık yangın kurtlar Olur Tortum popülasyon Uzundere Erzurum Şenkaya domuzlar Cemaat Gül Suyu Camiler Kolonya Oltu Oltu Muzafer Çavuş Camisi Kadir Gecesi Olur ilçesi bağış yardım kampanyası Somali ilçe müftülüğü
Haberler